آغاز رزمایش زمستانه پلیس از فردا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برگزاری رزمایش طرح زمستانه خبر داد و گفت: این رزمایش فردا، دوشنبه ساعت 9 صبح با همکاری اورژانس و هلال احمر در آبعلی برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۳۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار تقی مهری در این باره بیان کرد: در حال حاضر پلیس راهنمایی و رانندگی در گردنه های برفی مستقر است و این طرح زمستانی تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید: رزمایش طرح زمستانه برای خدمات مضاعف در سطح جاده ها و در راستای کاهش تلفات جانی اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچنین ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: طی سه روز 27، 28 و 29 صفر بیشترین ترددها در شهر مقدس مشهد بود؛ 27 صفر در چهار مسیر نیشابور، تربت جام - حیدریه به سمت مشهد، قوچان و بجنورد - قوچان - مشهد بار ترافیکی فوق العاده سنگین بود.

وی با بیان اینکه در این ایام غیر از تردد خودرو، تردد زائران پیاده به صورت کاروان را هم شاهد بودیم، ادامه داد: جمع انبوهی از زائران در شعاع یک کیلومتری خیابان های منتهی به حرم امام رضا (ع) برای برگزاری مراسم 28 صفر، شهادت امام رضا (ع)، امام حسن (ع) و رحلت پیامبر (ص) در حال تردد بودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: به دلیل استقبال بی نظیر مردم برای حضور در مراسم 28 صفر در مشهد مقدس، بار ترافیکی سنگین بود اما خوشبختانه مشکل انسداد مسیر نداشتیم ضمن اینکه طی این سه روز خودروهای شخصی محدودیت تردد داشتند البته به خودروهای امدادی برای تردد مجوز داده بودیم.

سردار مهری همچنین به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی طی روزهای پایانی صفر اشاره کرد و گفت: بار ترافیکی به سمت تهران - قم سنگین بود همچنین بار ترافیکی خروجی شهر تهران در مسیرهای شمالی سنگین و نیمه سنگین بود.

وی افزود: طی روز گذشته (بازگشت) در خروجی شهر مشهد و خراسان ترافیک سنگین بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان داشت: همچنین مسیرهای شمالی به سمت تهران در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین بود ضمن اینکه در ورودی تهران (قم به تهران) ترافیک نیمه سنگینی را شاهد بودیم اما با تلاش همکاران در راهور و همکاری مردم انسداد مسیر نداشتیم.

سردار مهری ادامه داد: همچنین حجم بالای تردد نسبت به سایر روزها را در قم و شیراز شاهد بودیم؛ ازدحام و حضور فعال مردم در حرم حضرت معصومه (ع) و شهر شیراز برای برگزاری مراسم 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) سبب حجم تردد سنگین شده بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچنین از وقوع یک فقره تصادف با سه کشته و یک زخمی در جاده چالوس به سمت تهران طی روز گذشته خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر منحرف شدن یک خودروی تاکسی با چهار سرنشین و سقوط به داخل سد کرج اتفاق افتاد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی خصوصا ماموران پلیس راهور در تمامی مسیرها برای هدایت و تسهیل تردد خودروها حضور فعال داشتند ضمن اینکه ماموران راهور از شب گذشته تا صبح امروز برای تخلیه محورها و بازگشت زائران به مقصد حاضر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار