تجلیل از خیرین مدرسه ساز در 17 مدرسه خیری منطقه 10تهران

مدیریت آموزش و پرورش منطقه 10 شهر تهران هدف از برگزاری جشنواره های مدرسه ای علاوه بر شناخت خیر مدرسه ساز، نهادینه ساختن فرهنگ کار خیر و مدرسه سازی در بین دانش آموزان است.

کد مطلب: ۴۳۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، یوسفعلی رضایی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 10 شهر تهران ،پس از خیر مقدم گفت: هدف از برگزاری جشنواره های مدرسه ای علاوه بر شناخت خیر مدرسه ساز، نهادینه ساختن فرهنگ کار خیر و مدرسه سازی در بین دانش آموزان است.
وی در ادامه گفت: «مدیران17 مدرسه خیرساز منطقه جشنواره های تجلیل از خیرین را با کیفیت بالا هم به لحاظ شکلی و هم محتوایی برگزار می کنند. همچنین استفاده از ظرفیت های خلاقانه دانش آموزان ، تکریم از خیر در دستور کار مدیران این مدارس قرار گرفته است.»

رضایی در پایان افزود: «قرار بر این شده که ما در مدارس خیری منطقه 10 برنامه هایی از جمله حضور دانش آموزان بر سر مزار خیرین متوفی، حضور دانش آموزان موفق سال های گذشته در مدارس خیری، سرود و دکلمه دانش آموزی و ...داشته باشیم.»

گفتنی است در این جلسه از 17 مدیر مدارس خیرساز 13 مدیر در این جلسه حضور داشتند که پس از سخنرانی دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و خیر مدرسه ساز منطقه 10، به ایراد نظرات و فعالیت های خود برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره های تجلیل از خیرین مدرسه ساز پرداختند.

جلسه نظارتی و هماهنگی ستاد مرکزی جشنواره های خیرین مدرسه ساز با ستادهای منطقه ای و مدیران مدارس خیرساز منطقه 10 شهرتهران با حضور دكتر حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، رضایی رییس آموزش و پرورش منطقه 10، شریعتی مسئول نمایندگی مجمع خیرین منطقه10، قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و مدیران مدارس خیرساز منطقه در محل اداره آموزش و پرورش منطقه 10 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار