رعایت اصل صرفه جویی در شرایط سخت اقتصادی مورد توجه جدی قرار بگیرد

فرماندار بجستان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: رعایت اصل صرفه جویی در شرایط سخت اقتصادی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۴۳۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، فرماندار بجستان در جلسه شورای آموزش و پرورش با تاکید بر رعایت دقیق اصل صرفه جویی گفت: می بایست با دقت در چگونگی هزینه کرد و مصرف درآمدها و امکانات بر شرایط سخت اقتصادی فائق آییم.

جمشیدی تکیه بر اقتصاد دولتی را ناکارآمد دانست و افزود: برای رسیدن به اقتصادی پویا باید از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی بهره جست.
وی تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز و فعال نمودن تشکل های مردم نهاد را عاملی مهمی برشمرد تا کارها و برنامه ها با شتاب بیشتری به سرانجام برسد .
در ابتدا مدیر آموزش و پرورش گزارش از فعالیت ها و اقدامات یک ماهه اخیر آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرد.
مهدی آقایی با بیان اینکه تقویت مالی و فکری مدارس باعث پیشرفت جامعه می شود از دستگاه ها اجرایی و ادارات شهرستان که مساعدت و همکاری خوبی در خصوص مسائل عمرانی و فرهنگی و.. مدارس داشته اند قدردانی کرد.
دبیر شورای آموزش و پرورش همچنین از افتتاح پنج پروژه مهم عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد.
آقایی با اشاره به اینکه مراحل نهایی ساخت دبستان مسرورشهر یونسی، دبستان شهید گنج بخش روستای مرندیز،سالن کارگاه هنرستان پیامبر اعظم(ص) کتابخانه دانش آموزی حیدری و سالن ورزشی دبیرستان شهید عبدالهی شهر بجستان در حال انجام است، ابراز امیدورای کرد تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.
برنامه ریزی برای تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و فرهنگی هنری،تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ،جشنواره نوجوان خوارزمی و تجلیل از خیرین از دیگر اقداماتی بودکه مدیر آموزش و پرورش از آنها نام برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار