دوره ضمن خدمت سرود گروهی و همگانی معاونین پرورشی برگزار شد

خبرگزاری پانا: کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش فیروزکوه از برگزاری یک دوره کلاس ضمن خدمت برای معاونان پرورشی مدارس فیروزکوه، دماوند و رودهن خبرداد.

کد مطلب: ۴۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین خلیل ارجمندی افزود: از آنجا که هر فعالیتی که باعث شادی، نشاط، سرزندگی و امید به زندگی در کودکان و نوجوانان می‌شود، لازم است مربیان پرورشی هم آموزشهای لازم را جهت تشکیل گروههای سرود و سرودهای همگانی ببینند.

وی تصریح کرد: گروه سرود فقط یک فعالیت تفریحی بی جهت خارج از کلاس به شمار نمی آید، بلکه یک فعالیت مغزی عاطفی هدفمند بسیار ممتاز شناخته می شود.
جمشید شجاعی از فعالان عرصه هنری کشور در خصوص تفاوت سرود همگانی با سرود گروهی از نظر تعداد فراگیران، انواع سرود حتی نحوه چینش دانش آموزان و حرکات موزون در اجرای سرودهای همگانی و گروهی نکات لازم را در این کلاس ها تدریس کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین خلیل ارجمندی کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش فیروزکوه اظهار نمود:

از آنجا که هر فعالیتی که باعث شادی ، نشاط ، سرزندگی و امید به زندگی در کودکان و نوجوانان می‌شود ، لازم است مربیان پرورشی هم آموزشهای لازم را جهت تشکیل گروههای سرود و سرودهای همگانی ببینند.

خلیل ارجمندی در ادامه افزود : گروه سرود فقط یک فعالیت تفریحی بی جهت خارج از کلاس به شمار نمی آید، بلکه یک فعالیت مغزی عاطفی هدفمند بسیار ممتاز شناخته می شود.

وی بیان داشت : دوره ضمن خدمت سرودهای همگانی با شرکت معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مناطق فیروزکوه ، دماوند و رودهن بصورت قطبی برگزار گردید.

جمشید شجاعیاز فعالان عرصه هنری کشور در خصوص تفاوت سرود همگانی با سرود گروهی از نظر تعداد فراگیران ، انواع سرود حتی نحوه چینش دانش آموزان و حرکات موزون در اجرای سرودهای همگانی و گروهی تدریس نمودند.

کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش فیروزکوه در خاتمه تاکید نمود : دوره مذکور در دو هفته برگزار می گردد و به شرکت

کنندگان در دوره ضمن خدمت سرود گروهی و همگانی 12 ساعت ضمن خدمت تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار