نشست کمیته ی اجرایی پرسش مهر 16 آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: موضوع توافق هسته ای نیازمند توجه بیشتر قشر فرهنگیان و دانش آموزان است .

کد مطلب: ۴۳۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آغاز هر سال تحصیلی، رؤسای جمهو،ر پرسش هایی که ریشه در دغدغه های نظام و کشور دارد را مطرح می کنند و هدف از آن نیز متوجه کردن مردم به سمت آن موضوع و حساس کردن آنان برای یافتن و ارایه ی راه حل های مناسب است .

وی به پرسش مهر 16 در آغاز سال تحصیلی جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: بحث هسته ای و مشکلاتی که کشور ما به خاطر این موضوع با آن درگیر بوده است بر هیچ کس پوشیده نیست و پس از انجام توافق با گروه موسوم به 1+5، تا حدود زیادی این مشکلات مرتفع شده و یا در حال رفع شدن است و امیدواریم که به نتیجه ی نهایی و مطلوبی برسد .

مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت: موضوع توافق هسته ای نیازمند توجه بیشتر در میان قشر فرهنگیان و دانش آموزان است تا با آگاهی هر چه بیشتر از طریق برگزاری همایش های علمی و کرسی های آزاداندیشی، دیدگاه های دولت در این زمینه تشریح و تبیین شود .

کرمی تصریح کرد: نکته ی اصلی این است که با رواج پرسش گری در میان دانش آموزان، بحث پژوهش و تحقیق نیز در پی آن می آید که این خود از اهداف ارزشمند نظام آموزش و پرورش کشور است .

وی در پایان خواستار طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش استان برای جلب مشارکت نهادها و سازمان های مرتبط، تأمین اعتبار لازم از استانداری و نیروگاه اتمی برای انجام کارهای تبلیغاتی، علمی و میدانی برای جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان و ارایه ی آثار و مطالب ارزشمند ادبی، هنری و پژوهشی از سوی مخاطبان فراخوان ملی پرسش مهر 16 شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار