معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

جامعه امروز با معضل تک فرزندی روبروست

˝فتاح محمدی˝ افزود: در سالهای گذشته افراط و تفریط هایی در سیاست ها انجام شد که باعث وجود مشکلاتی در بحث کنترل جمعیت شده است که شاید در آینده جمعیت رو به پیری برود.

کد مطلب: ۴۲۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراط و تفریط باعث ایجاد مشکل در کنترل جمعیت شده است.

"فتاح محمدی" افزود: در سالهای گذشته افراط و تفریط هایی در سیاست ها انجام شد که باعث وجود مشکلاتی در بحث کنترل جمعیت شده است که شاید در آینده جمعیت رو به پیری برود.

وی بیان کرد: مهمترین عامل توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی است که این نیروی انسانی نیز باید نشاط و ظرفت های لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عدم آگاهی و شناخت از دیگر عواملی است که باعث شد امروزه نگران پیری جمعیت در کشور و استان باشیم.

محمدی تصریح کرد: تک فرزندی مشکلاتی را هم برای خود فرد، خانواده و جامعه ایجاد خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افزایش جمعیت نیز باید با برنامه ریزی انجام شود چگونگی فرزندداری و فاصله بین هر باروری باید مناسب باشد که مشکلی نه برای مادر و نه برای فرزند ایجاد نشود.

محمدی اضافه کرد: باید در رشد جمعیت نقطه تعادل را حفظ کرد که نه افراط باشد و نه تفریط همچنین در دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیز کرسی هایی آزاد اندیشی در این خصوص برگزار شود و صدا و سیما نیز میزگردهایی را برای تبیین نقش ازدواج برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار