دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور تجلیل شدند

به مناسبت هفته بسیج از دانشجویان جهادگر بسیجی اردوی جهادی سال 1394 دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تجلیل شد.

کد مطلب: ۴۲۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در این مراسم که به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه برگزار گردید ، دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور ، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان به توانمندیهای بسیج اشاره کرد و افزود بسیج دارای توانمندیهای عظیمی است که اگر مدیریت شود در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و سایر زمینه ها باعث اعتلای کشور عزیزمان خواهد شد. وی در ادامه تصریح کرد :بسیج یعنی بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی، دفاعی برای آینده نظام و ساده زیستی ، صفا ، ایثار ، ایمان قوی و شعور بسیار بالا را از صفات بسیجیان دانست.
سعیدی در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو اشاره و ضمن قدردانی از کسانیکه در این خصوص تلاش نموده اند افزود بزرگترین رویداد فرهنگی ، دانشجویی کشور به مناسبت 16 آذر ماه (روز دانشجو ) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور همین برگزاری کنگره شهدای دانشجوست .
سرهنگ حسینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان نیشابور در ادامه با تبریک هفته بسیج ، بسیج را یک موهبت الهی خواند و به توانمندیهای بسیج در امور کشور اشاره و تصریح نمود :هفته بسیج یاد آور خاطرات ایثارگری ها و رشادت های نوجوانان ، جوانان و همه اقشار مردم است که از همان اوایل انقلاب ، دفاع مقدس و بعد از آن از کیان و حیثیت ان انقلاب دفاع می کنند.
امین خودی مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور دیگر سخنران این مراسم بود. وی در بخشی ا سخنان خود اظهار داشت امسال قرارگاه خدمت رسانی شهید شوشتری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور بزرگترین اردوی جهادی شرق کشور و برترین گروه جهادی استان خراسان رضوی شناخته شده است .
در ادامه از تعداد 60 نفر از دانشجویان جهادگر بسیجی تجلیل شد .شایان ذکر است به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ششمین پایگاه تابعه بسیج دانشجویی شهید شوشتری مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور به نام پایگاه شهید سید باقر موسوی نژاد با حضور دکتر جعفر سعیدی رئیس واحد و سرهنگ حسینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان نیشابور و جمعی از مسئولین و دانشجویان بسیجی در دانشکده عمران و معماری دانشگاه افتتاح گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار