همزمان باهفته بسیج

چهارمین فصل همایش بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشكیل بسیج مستضعفین ،فصل چهارم گردهمایی بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی با حضور مدیران مخابرات استان و جمعی از كاركنان بسیجی درساختمان ستادی این شركت برپا شد.

کد مطلب: ۴۲۸۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی،سرپرست مخابرات استان در این نشست با بیان سخنانی در خصوص نقشهای مختلف بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی ، فعالیتها و دستاوردهای آن رادر صحنه های نظامی-اقتصادی-فرهنگی و... كشور، كلیدی و بسیار پر بار بر شمرد.
علیرضا هاشمی خاطر نشان كرد: در موقعیت كنونی كشور،با مورد توجه قرار دادن فرهنگ ومعنویت بسیج بویژه در مسائل اقتصادی و گسترش تولیدات داخلی و تاكید بر توانمندیهای داخلی می توان پساتحریم را به راحتی پست سر گذاشت.
وی در ادامه سخنان خود در جمع بسیجیان مخابرات استان با ذکر پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها بر استفاده حداكثری از تعهد و تخصص نیروهای كارآمد بسیجی در مدیریت امورسازمانی تاكید كرد.
در بخش دیگری از همایش حجه السلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بجنورد به عنوان هادی سیاسی این نشست گفت: بسیج فكر پویایی است كه از زمان صدر اسلام وجود داشته در زمان انقلاب اسلامی توسط امام راحل مجددا به صورت رسمی احیا شد و با نفوذ در سراسر جوامع انسانی ، در حال حاضر در دنیا حاكم می باشد.
وی ضمن تجزیه و تحلیل موقعیت كشور در زمان حاضر ،بر لزوم هشیاری و بیداری بیش از پیش نیروهای بسیجی تاكید كرد و اظهار داشت:دشمنان همواره از طرق مختلف به فكر نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ایران كه در استراتژیك ترین منطقه جهان واقع شده ، می باشند و امروزه علاوه بر راههای نظامی ،اقتصادی با سم پاشی در شبكه های مختلف اجتماعی به دنبال ایجاد شبه در بین مردم بویژه جوانان در جهت ضربه زدن به این نظام هستند.
گفتنی است در پایان این همایش به منظور قدردانی از چند تن از بسیجیان نمونه و همچنین برگزیدگان مسابقه قرآنی نور كه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بین كاركنان مخابرات خراسان شمالی برگزار شده بود هدایایی به رسم یادبود از سوی پایگاه شهید صیاد شیرازی به نفرات برتر اهداءشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار