رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی انتفاد کرد:

نصب برخی بنرهای تبلیغاتی انتخاباتی درسطح شهر وروستاها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت‌های برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس، گفت: بعضا مشاهده می‌شود که برخی افراد بنرهایی را در سطح شهرها و روستاهای استان نصب می‌کنند که هیچ توجیهی ندارد.

کد مطلب: ۴۲۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری امشب در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی که به منظور اتخاذ هماهنگی‌های لازم بین کمیته‌های این ستاد و بررسی میزان آمادگی مجریان انتخابات و تصمیم‌گیری در خصوص مسایل و مشکلات موجود در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکیل جلسه داد، با یادآوری هدف اصلی این ستاد مبنی بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، بر جدیت و تلاش فرمانداران استان در راستای افزایش شور انتخاباتی و شناسایی و رفع موانع این مهم تاکید کرد.

وی دقت در انتخاب معتمدان هیات‌های اجرایی را خواستار شد و گفت: معتمدان از میان کسانی انتخاب شوند که امانت‌دار، قانون‌مند و معتقد به حق‌الناس باشند.

شبستری همدلی، هماهنگی و تعامل فرمانداران و بخشداران با هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها را ضروری دانست و گفت: تمام تلاش ما این است که مردم در کمال امنیت و آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع برخی تحرکات از سوی دشمنان نظام در آستانه انتخابات، مسایل امنیتی باید به دقت و به طور مستمر رصد شده و مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس، اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود که برخی افراد بنرهایی را در سطح شهرها و روستاهای استان نصب می‌کنند که هیچ توجیهی ندارد و لازم است که فرمانداران نسبت به این موضوع حساس باشند.

شبستری همچنین از عملکرد برخی از نهادهای حمایتی و بانک‌ها در ارایه تسهیلات به مردم انتقاد کرد و گفت: برخی از این نهادها برای ارائه تسهیلات، مترصد سفارش نمایندگان هستند که این کار خلاف قانون و ظلم در حق مردم است و فرمانداران باید به صورت جدی با افراد متخلف برخورد کنند.

وی همچنین در سخنان خود بر مستندسازی فعالیت‌های ستاد انتخابات استان و ستادهای شهرستانی، استمرار آموزش مجریان انتخابات، پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز ستادهای انتخابات در موقع مناسب و رفع اشکالات و ابهامات مجریان انتخابات تاکید کرد.

در این نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان و فرمانداران اسکو، آذرشهر و بناب گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار