بارش باران، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران (گاهی شدید) ، وزش باد ، احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات استان از عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۴۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگوی خود بیان کرد: نقشه های پیش یابی، حاکی از نفوذ تدریجی توده هوای سرد و بارش زا از عصر امروز به استان است، بنابراین شرایط برای کاهش دما، وزش باد و بارش باران (گاهی شدید) ، احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف مهیاست.
وی آسمان امروز گیلان را طی عصر و شب ابری همراه با بارندگی، وزش باد (گاهی شدید) و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، همراه با بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما و ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 19 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با شش درجه مربوط به ماسوله عنوان کرد.
وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 15 و 11 درجه سلسیوس بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: شهرستان رودسر در شبانه روز گذشته شاهد بیشترین بارش باران به میزان پنج میلیمتر بوده و در تالش نیز 1.6 میلیمتر باران باریده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار