قوانین مالیاتی به نفع مردم اصلاح و تسهیل شود

استاندار اصفهان گفت: باید چارچوبی برای اصلاح قانون مالیاتی به نفع شهروندان ایجاد و در قالب لایحه به مجلس فرستاده شود.

کد مطلب: ۴۲۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار علی عسکری آزاد، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور که به دعوت وی به اصفهان سفر کرده بود ضمن بررسی مباحث مالیاتی استان بر ضرورت اصلاح و تسهیل در قوانین مالیاتی به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر مردم با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی موجود کشور تأکید کرد.
استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود قوانین و مقررات موجود باید تا جایی که امکان دارد تسهیل شود، اظهار داشت: باید چارچوبی برای اصلاح قانون به نفع شهروندان ایجاد شود و در قالب لایحه برای تصویب به مجلس فرستاده شود.
رسول زرگرپور در این رابطه پیشنهاد کرد: کارگروهی در این خصوص توسط اتاق بازرگانی تشکیل شود و پس از بررسی پیشنهاد‌ها در راستای اصلاح و تسهیل قوانین مالیاتی و ارسال آن به سازمان مالیاتی کشور در قالب لایحه توسط دولت به مجلس تقدیم شود.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار با اشاره به پیشنهاد استاندار اصفهان اظهار داشت: این سازمان از اصلاح قانون و تجدیدنظر در آن به منظور رضایتمندی بیشتر مردم حمایت خواهد کرد.
عسکری افزود: این سازمان همزمان با اجرای مر قانون سایر اقداماتی را که با توجه به شرایط اقتصادی کشور در جهت تسهیل امور مردم مؤثر باشد انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار