احتمال کولاک برف در نیمه جنوبی آذربایجان شرقی/بارندگی ادامه دارد

فعالیت سامانه بارشی در استان آذربایجان شرقی با احتمال بارش برف،کاهش دما و آبگرفتگی در برخی محور ها و معابر ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۴۲۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،محمد اشجعی اظهار داشت : فعالیت اصلی سامانه بارشی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بوده و وزش باد، بارش باران و برف و کاهش محسوس دما، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیر ها ، پدیده مه و کاهش دید و احتمال کولاک برف و اختلال در تردد جاده های برفگیر و کوهستانی ( بویژه در نیمه جنوبی استان ) پیش بینی می شود .

وی توصیه کرد با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی تمهیدات لازم جهت جلوگیری و کاهش خسارات بعمل آید .

اشجعی همچنین گفت: در 24 ساعت گذشته شهر های جلفا و بندر شرفخانه با 18 در جه بالای صفر و خسروشاه با 3 درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهر های استان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: شهر تبریز در گرمترین حالت خود دمای 15 درجه بالای صفر و در سردترین حالت 7 درجه بالای صفر را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا ادامه پیدا می کند، افزود: در اکثر شهرهای استان بارش باران همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد و در نواحی کوهستانی احتمال بارش برف و پدیده مه در گردنه های کوهستانی پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار