مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجانشرقی خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص وشناسایی ناهنجاریهای قامتی وحرکات اصلاحی

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، از برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص وشناسایی ناهنجاریهای قامتی وحرکات اصلاحی در نواحی و مناطق استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،طیبه معرفت گفت: از جمله عواملی که باعث افزایش رضایتمندی از زندگی و امید می گردد برخورداری از سلامت جسم و بهداشت روان است و استحضار دارید که بسیاری از بیماری های جسمانی با رعایت نکات مربوط به بهداشت جسم و رعایت اصول بهداشت روان قابل پیشگیری می باشد. لذا در جهت ارتقاء دانش سلامت جسم که تاثیر انکارناپذیری نیز روی بهداشت روان دارد و نیز انتقال این دانش به فرزندان و دانش آموزان عزیز اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی شناسایی ناهنجاریهای قامتی وحرکات اصلاحی گردید.

وی پیرامون موضوعات مطروحه در این کارگاه ها بیان کرد: ابتدا ناهنجاریهای قامتی که باعث برخی بیماریهای جسمانی نیز می شود به صورت تئوری نمایش داده می شود و علت این ناهنجاری ریشه یابی و سپس نحوه درمان و برطرف کردن این ناهنجاریها ومشکلات جسمی با نمایش عملی ارائه می شود.
معرفت افزود: در این کارگاههای آموزشی از تخصص نیروهای تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و مشارکت متخصصین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بهره مند هستیم.
وی در پایان با اشاره به نفرات شرکت کننده در این کارگاه های آموزشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نواحی پنجگانه تبریز در حال اجرای کارگاه های آموزشی هستند که بانوان استقبال بسیار خوبی از این کارگاههای آموزشی نموده اند.
گفتنی است این کارگاه ها در مناطق استان نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار