احمدرضا درویش، رضا فیاضی و عبدالحسن برزیده درباره «شهرزاد» چه گفتند؟

خبرگزاری پانا: پس از توریع نخستین قسمت سریال شهرزاد، عده ای از هنرمندان نظرات خود را راجع به این مجموعه شبکه نمایش خانگی، بیان کردند.

کد مطلب: ۴۱۲۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، احمدرضا درویش، كارگردان بنام سینمای ایران پس از تماشای سریال شهرزاد گفت: «آثار آقای حسن فتحی یکی پس از دیگری شاخه های شگفتی از نگاه سینما را داراست.»

رضا فیاضی، بازیگر و شاعر، نیز قبل از هرچیز به تهیه کننده و سرمایه گذار این اثر، تبریک گفت و بیان کرد: «آفرین به این فکر، خلاقیت و جسارت. آنها به سینمای خانگی نگاه درست دارند و باید به تهیه کننده و سرمایه گذاران، خدا قوت گفت. آقای حسن فتحی چون گذشته نشان داده اند کارشان را بلد هستند و قسمت اول با بازی درخشان بازیگران و قصه جذاب، باعث شد چشم انتظار قسمت دوم باشم.»

عبدالحسن برزیده، بازیگر و کارگردان هم با ابراز علاقه به آثار حسن فتحی اظهار کرد: «من به حسن فتحی و شخصیت او علاقه مند هستم و آثاری كه او تولید می كند را می پسندم. سریال شهرزاد در قسمت اول به خوبی نشان داد مانند آثار دیگر آقای فتحی جذاب است و کمی مرا به یاد سریال مدار صفر درجه انداخت.»

او همچنین گفت: «موضوع شهرزاد با روایت و نگرشی كه به موضوع كودتا و مصدق دارد، برای من حساسیت بیشتری ایجاد كرده و جذابیت قسمت اول، مرا به پیگیری دیگر قسمتها واداشته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار