معاون وزیر اقتصاد در گفت و گو با پانا خبر داد:

آغاز مزایده‌های الکترونیک از بهمن‌/ افزایش بودجه دولت از محل فروش اموال مازاد

خبرگزاری پانا: رییس سازمان اموال تملیکی با اشاره به آغاز مزایده های الکترونیک این سازمان از بهمن ماه ، گفت: سازمان از سال آینده می تواند در تامین بودجه دولت نقش آفرینی کند.

کد مطلب: ۴۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

اردشیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا، اظهار داشت: وضعیت سازمان اموال تملیکی رو به بهبود بوده و امیدواریم سال آینده به عنوان دومین سال سوددهی این سازمان رقم بخورد.

وی با اشاره به ارایه برنامه جذب و ساماندهی اموال تملیکی در سال آتی گفت: از دستگاه ها در خواست شده تا اموال مازاد خود را از طریق این سازمان عرضه کنند و در صورتی که همکاری های لازم صورت گیرد، نقش آفرینی سازمان در تامین بودجه چشمگیر خواهد بود.

رییس سازمان اموال تملیکی خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال جاری سیستم کاملا الکترونیک این سازمان آماده شده و از آن پس مزایده ها به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

محمدی در پاسخ به این سوال که نقش سازمان اموال تملیکی در تامین بودجه سال 92 چگونه است، تاکید کرد: نقش آفرینی سازمان در تامین بودجه بسته به همکاری سازمانهای دولتی دارد ، اما به طور قطع با راه اندازی سیستم جامع الکترونیک می توانیم علاوه بر پوشش هزینه های سازمان، بخشی از درآمدهای مورد نیاز دولت در بودجه را نیز تامین کنیم.

رییس سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: راه اندازی معاملات الکترونیک علاوه بر تسهیل فرآیند مزایده در این سازمان، شرایط را برای تامین بودجه دولت نیز فراهم می کند و سازمانها به سرعت می توانند اموال مازاد خود را به فروش رسانده و از این طریق تامین بودجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل افزایش هزینه هر سازمان، اموال مازاد است که هزینه نگهداری آن برای سازمانها بالا است و با عرضه آن نه تنها از هزینه ها کاسته می شود ، بلکه درآمد آنها نیز بیشتر می شود، بنابراین از سازمانها می خواهیم که اموال مازاد خود را شناسایی و از طریق سیستم این سازمان به مزایده بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار