در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشجویی/ موافقت با نیمی از تقاضاها

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درباره نتایج نقل و انتقال دانشجویان گفت: تقریبا با نیمی از درخواست های دانشجویان موافقت شده است.

کد مطلب: ۴۱۱۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن ریاضی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به به اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشجویی اظهار داشت: نتایج این مرحله از نقل و انتقالات دانشجویی همزمان با آغاز سال تحصیلی به متقاضیان اعلام شده است.


معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درمورد فرآیند نقل و انتقالات دانشجویان در سال 94 گفت: مهلت ثبت‌ نام نقل و انتقالات در سال 94 طبق روال هر ساله در اردیبهشت ماه انجام می شود. دانشجویان در این مهلت با ورود به سایت نقل و انتقالات دانشجویی درخواست خود را ثبت کنند. پس از این مهلت بررسی دانشگاه مبداء در خردادماه آغاز می شود و پس از آن نیز دانشگاه مقصد در ماه های تیر و مرداد تقاضای دانشجویان را مورد بررسی قرار می دهد.


وی خاطرنشان کرد: حدود 22 هزار نفر برای نقل و انتقالات دانشجویی ثبت نام کردند که با نیمی از این درخواست ها موافقت شده است.


این مقام مسئول با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویی در سال گذشته گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ هزار درخواست نقل و انتقال از سوی دانشجویان به ثبت رسید که در نهایت به ۳۸ درصد تقاضاها جواب مثبت داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار