توسط دانش آموزان دبستان شهید آیت (دوره اول) انجام شد:

بازدید از مركز فوریت های پلیس 110 شهرستان بیرجند

خبرگزاری پانا : همزمان با هفته نیروی انتظامی ، دانش آموزان دبستان شهید آیت (دوره اول) از مركز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بیرجند بازدید كردند .

کد مطلب: ۴۰۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، مدیر دبستان شهید آیت (دوره اول) بیرجند گفت : تعداد 45 دانش آموز پایه سوم این آموزشگاه با حضور در مركز فوریت های پلیسی 110 بیرجند هفته نیروی انتظامی را به نیروهای پلیس و پرسنل این مجموعه تبریك گفتند .


علیرضا بنی اسدی افزود : در این بازدید كه مدیر ، معاون پرورشی و آموزگاران آموزشگاه حضور داشتند دانش آموزان با فعالیت های پلیس و نیروی انتظامی آشنا شدند و اطلاعاتی در مورد مركز فوریت های پلیسی 110 كسب كردند .


وی ادامه داد : در بازدید از مركز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بیرجند ، فرمانده این مركز و سایر افسران پلیس در رابطه با عملیات های ویژه پلیس ، نحوه كار 110 و مأموریت های عملیاتی پلیس ، اقدامات راهنمایی و رانندگی ، نحوه كنترل معابر سطح شهر با استفاده از دوربین های كنترل ترافیك ، وظایف كلانتری ها و حوزه استحفاظی آنها ، اطلاعاتی را به دانش آموزان ارائه دادند .


وی خاطر نشان كرد : ایاب و ذهاب دانش آموزان از مدرسه به مركز فوریت های پلیس بیرجند با استفاده از خودروهای نیروی انتظامی انجام شده كه بابت این امر تقدیر و تشكر می نماییم .


گفتنی است در پایان بازدید به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد و از سوی مركز فوریت های پلیسی 110 به دانش آموزان بسته فرهنگی اهدا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار