بازدید معاون وزیر راه وشهر سازی از پروژه مسكن مهر رزن

معاون وزیر راه و شهر سازی از پروژه 138 واحدی مسكن مهر رزن كه در شرف افتتاح و تحویل به مالكان است بازدید کرد.

کد مطلب: ۴۰۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان همدان، در این بازدید بحث تكمیل و اجرای كلكتور اصلی فاضلاب این اماكن یكی از موضوعات مهم بود. مدیر آبفای رزن ضمن ارائه توضیحاتی راجع به این پروژه و گزارش عملكردی ارائه کرد.
وی بیان کرد: علیرغم عدم تخصیص اعتبار، امور آبفای رزن با اجرای 600 متر شبكه توزیع آب و نصب كامل 138واحد انشعاب آب حدود 150میلیون تومان به صورت تعهدی كاركرده است.
مدیر آبفای رزن اعلام کرد: دربخش فاضلاب با اجرای 1300 متر شبكه اصلی و فرعی كه اكثرا" در عمق بالای 5 متر كار شده و نصب 138 فقره انشعاب فاضلاب، 430میلیون تومان نیز به صورت ایجاد دیون هزینه شده است.
جناب زاده در ادامه اظهار کرد: جهت تكمیل و اتصال شبكه فاضلاب مسكن مهر به شبكه موجود حدود 300 متر خط 315 باید اجرا شود كه حدودا" 100میلیون تومان اعتبار نیاز دارد كه در صورت عدم تامین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانكاران و فروشندگان لوله شركت آبفا نمی تواند هیچگونه تعهدی نسبت به تكمیل و بهره برداری از خط فاضلاب داشته باشد.
در ادامه این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اظهار رضایت از سرعت و نحوه اجرای خدمات زیربنایی آب و فاضلاب گفت:از آنجا كه واحدهای مسكن مهر رزن به زودی تحویل مالكان خواهد شد،بنابراین دفع فاضلاب خروجی آنها یكی از الزامات مهم پروژه است.
این مقام مسئول با توجه به توضیحات مدیر آبفای رزن و مشكلاتی كه جهت تكمیل خط فاضلاب بر سر راه شركت آبفا قرار دارد اداره كل راه و شهرسازی استان همدان را مكلف کرد به منظور جلوگیری از تعطیلی پروژه از محل یارانه ها مبلغ 100 میلیون تومان به شركت آبفا پرداخت شود تا اجرای خط انتقال مسكن مهر رزن تكمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار