در گفتگو با پانا؛

جشن عاطفه ها بهانه ای برای تقسیم مهربانی ها

خبرگزاری پانا:مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت: جشن عاطفه ها یک روز نمادین است که طی آن، اقشار مختلف جامعه برای دستگیری از همنوع خود، هر آنچه از دستش بر می آید، انجام می دهد.

کد مطلب: ۴۰۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

عمران کرمی در گفتگو با خبرنگار پانا،عنوان کرد: جشن عاطفه ها تنها بهانه ای است برای نزدیک شدن دلها به یکدیگر و اگر اندکی واقع بین باشیم، متوجه خواهیم شد که تامین نیازهای سالیانه، تنها با یک روز جشن میسر نخواهد بود.
وی بیان کرد:این روزهای فرصتی دیگر است که نگاه مان را بیش از همیشه شستشو دهیم و طعم خوش شادی های خود را با زندگی خانواده های تهیدست تقسیم کنیم.
به همین منظور همه ساله درمهر ماه مراسمی با عنوان جشن عاطفه ها برگزار می شود که طی آن بسیاری از افراد برای کمک به قشر ضعیف جامعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی می روند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه ها می دهند تا آنها نیز کمک های مردمی را به دست نیازمندان برسانند.
وی اظهار داشت: دانش آموزان گیلانی در این جشن مبالغی به هر میزان در پاکتها یی که از قبل در اختیار شان قرار گرفته بود تحویل مدیران مدارس خود خواهند دادند .
رئیس سازمان دانش آموزی گیلان خاطر نشان کرد :مبالغ جمع آوری شده برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت ونیازمند همان مدرسه هزینه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار