کوتاه از حوادث فارس؛

جمع آوری 8 معتاد پر خطر در شیراز

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده و دستگیری هشت نفر معتاد خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ یوسف ملك زاده گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده در حوزه استحفاظی كلانتری عباسیه و با مشاركت مأموران یگان امداد و كلانتری مذكور برگزار شد.

وی ادامه داد: مأموران با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی تعدادی از منازل خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از این مكان ها اقدام كردند.

سرهنگ ملك زاده تصریح كرد: در این راستا هشت نفر معتاد دستگیر و در بازرسی از محل حضور این افراد 60 گرم تریاك، یك گرم شیره تریاك و دو دستگاه ترازوی توزین كشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینكه متهمان جهت سیر مراحل قانونی و تشكیل پرونده به كلانتری انتقال داده شدند، افزود: طرح برخورد با موتور سیكلت سواران متخلف نیز در ادامه توسط مأموران به اجراء گذاشته شد كه در این خصوص تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیكلت توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پاركینگ انتقال داده شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان شیراز با اجرای طرح های مختلف انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان اقدام كرده و شهروندان با همكاری و ارائه اخبار و اطلاعات، مأموران پلیس را در این راه یاری نمایند.
خودرو پژو با خلافی 28 میلیونی روانه پارکینگ شد
رئیس پلیس راه جنوبی استان فارس گفت: مأموران پلیس راه "خنج" یك دستگاه خودرو سمند را با 28 میلیون ریال خلافی توقیف و روانه پاركینگ كردند.

سرهنگ "محمد حسین گودرزی" با اعلام این خبر گفت : تیم كنترل سرعت پلیس راه "خنج" هنگام كنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو پژو 405 را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کردند. وی افزود : پس از بررسی سوابق خودرو از سیستم مشخص شد که دارای مبلغ 28 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده می باشد. سرهنگ "گودرزی" ادامه داد : این خودرو توقیف و روانه پاركینگ شد.
كشف پوشاك قاچاق یک میلیارد و 100 میلیونی در لارستان
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از كشف مقادیری كالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "حسین دیندارلو" با اعلام این خبر گفت : ماموران انتظامی این یگان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، دو دستگاه خودرو پژو 405 و كامیون را جهت بازرسی متوقف كردند.

وی ادامه داد: در نتیجه بازرسی از این دو خودرو تعداد چهار هزار و 323 ثوب انواع لباس قاچاق كشف و در این خصوص دو نفر دستگیر شدند. دیندارلو گفت: ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف 4 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت
فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی"استان فارس از توقیف 4 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد .به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "محمد عبادی نژاد "در تشریح جزئیات این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس امنیت و کلانتری 11 ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را به مرحله اجرا در آوردند .

وی افزود:ماموران با هماهنگی مراجع قضائی از پارکها و تفرجگاهها و چندین باب منزل خرده فروشان مواد مخدر بازرسی و موفق به توقیف چهار دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت و همچنین كشف سه گرم هروئین ، 10 گرم شیره تریاک ،30 گرم سوخته تریاک، و 10 گرم تریاک و50 عدد انواع قرص مخدر و روانگردان شدند.این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: خودروهای توقیفی به پارکینگ دلالت و دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل گردیدند.
دستگیری 20 خرده فروش مواد مخدر در"استهبان"
فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" استان فارس از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 20 نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.
، سرهنگ "داوود امجدی" درتشریح این خبرگفت: با توجه به شروع فصل بازگشایی مدارس در جهت بالا بردن ضریب امنیت و آرامش در جامعه، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از تعدادی منزل، پارکها و تفرجگاهها بازرسی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف كردند.

وی ادامه داد : در نتیجه اجرای این طرح 20 نفر توزیع كننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از نوع هروئین، حشیش، تریاك، سوخته تریاک و چند عدد ترازوی توزین كشف و در این زمینه یک دستگاه خودرو و چند دستگاه موتور سیکلت توقیف گردید. امجدی ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص پیامدهای و اثرات سوء مواد مخدر بابیان اینكه متهمان پس از انجام تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار