نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در قم افتتاح شد

خبرگزاری پانا: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران با حضور جمعی از مسئولان استانی، شب گذشته در قم آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۴۰۱۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس به همت سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)-کمیته نیروهای مسلح و نمایشگاه هفته دفاع مقدس- شب گذشته در محل دائمی نمایشگاه واقع در محوطه پشت کوه خضر نبی(ع) برگزار شد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه، سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار، حسینی دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم، ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم، سید رسول موسویان‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، فرماندهان نظامی و انتظامی استان قم به همراه جمعی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و شهروندان قمی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

سردار غلام‌رضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا در نقاط مختلف جامعه اسلامی نورافشانی می‌کنند گفت: مشارکت در تقدیم جان، مال و اطاعت از فرمان ولایت در توده‌های مختلف جامعه قابل مشاهده است، اکنون از نظر فیزیکی رهبری سربازی در مرزهای رژیم صهیونیستی ندارند اما طبق گفته یکی از سران این رژیم غاصب به هر نقطه‌ای از مرزهای منطقه نگاه می‌کنیم خیمه‌های خمینی برپا شده است.

به ادعاهای دروغین دشمن در تسلط به کشورهای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی هزاران عنصر تاثیرگذار را برای دفاع از اسلام تربیت کرده است و به همت مردم، خون شهدا و مدیریت رهبری علاوه بر اینکه دشمن دیگر رجزخوانی نمی‌کند از وجود فرزندان انقلابی در کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی در هراس است.

نمایشگاه یاد یاران طی هفته دفاع مقدس با فعالیت 80 غرفه و محوریت معرفی تجهیزات و دستاوردهای نظامی، تبیین ارکان اقتصاد مقاومتی، ارائه الگوهای سبک زندگی اسلامی، پاسخ‌گویی به شبهات، تشریح اهداف اصلی دفاع مقدس، معرفی شهدای انقلاب اسلامی و نمایش بخشی از رشادت‌های رزمندگان در قالب عملیات گروهان مهندسی رزمی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء پذیرای زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران است.

رونمایی از مجموعه آثار موسسه «حماسه 17» از جمله کتاب‌های طلایه‌داران جبهه حق و ستارگان حرم کریمه، اجرای آهنگ هفته دفاع مقدس توسط علیرضا شاکری و تهیه شده در ناحیه امام رضا(ع) بخش‌های دیگر این مراسم بود.

بمانی./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار