قائم مقام سازمان داش اموزی کشور:

مجلس دانش اموزی تقویت کننده ماموریت اجتماعی سازمان دانش آموزیست

خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش اموزی کشور در حاشیه دومین نشست هفتمین دوره مجلس دانش اموزی کشور گفت:مجلس دانش اموزی تقویت کننده ماموریت اجتماعی سازمان دانش آموزیست.

کد مطلب: ۴۰۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، داوود روستایی در حاشیه دومین نشست هفتمین دوره مجلس دانش اموزی کشور که در محل مجتمع شهید کامیاب برگزار شده بود ضمن تشریح روابط میان سازمان دانش اموزی و مجلس دانش اموزی کشور گفت:مجلس دانش اموزی تقویت کننده ماموریت اجتماعی سازمان دانش اموزی است.

وی هم چنین افزود: استفاده از مشارکت های جمعی بزرگترین سیاست وزارت اموزش و پرورش در تحقق ماموریتهایش است که برای استفاده از تصمیم سازی های دانش اموزان به مرجعی قانونی نیاز مندیم که مجلس دانش اموزی این امکان را برای دانش اموزان فراهم اورده است و با توجه به نقش مجلس دانش اموزی در ارائه مشورت های صحیح به متولیان و مدیران اموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

روستایی ضمن اشاره به نقش مجلس دانش اموزی به عنوان نقطه اوج مشارکت ها اظهار کرد: مجلس دانش اموزی می تواند مقدمات تصمیم گیری های عالی را در سطح وزارت اموزش و پرورش رقم بزند و مشارکت سازمان یافته دانش اموزان را ایجاد کند و دانش اموزان نیز می توانند پیام ها و دغدغه های خود را از این طریق منتقل کرده و به نوعی ملجا برای درخواست ها و مطالبات دانش اموزان فراهم شود.که این ویژگی ها مجلس را به نقطه اوج مورد نظر ما هدایت کرده و سبب تبلود مشارکت دانش اموزان می شود.

قائم مقام سازمان دانش اموزی با تاکید بر اهمیت کار گروه های تشکیل شده در این دوره گفت: ایجاد مجلس کارگروه در ذیل مجلس هفتم از جمله کارهای خود جوشی بود که توسط دانش اموزان انجام گرفت که موضوعات مطرح شده در ان در تقویت برنامه های سازمان دانش اموزی و انچه که سازمان دانش اموزی از فضای دانش اموزان مطالبه می کرد کمک شایانی کرد.

وی هم چنین در پایان با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری پانا خراسان رضوی و پوشش خبری مناسب هفتمین دوره مجلس دانش اموزی گفت: با داشتن مجلس دانش اموزی ما می توانیم در جامعه حرفی داشته باشیم و بتوانیم به معرفی نخبگان اجتماعی خود در عرصه جامعه بپردازیم.که همین جایگاه نیز خود می تواند تقویت سازمان دانش اموزی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار