برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای با موضوع دفاع مقدس در آستارا

خبرگزاری پانا : رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای با موضوع دفاع مقدس و با عنوان دفاع ماندگار در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۰۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ابوطالب جوان گفت : این جشنواره با توجه به فعالیت نمایندگی اکثر خبرگزاری های فعال کشوری و نیز فعالیت نشریات متعدد محلی در بندر آستارا از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش خبرگزاری ها و مطبوعات برگزار می شود ، افزود : خبرنگاران در حوزه خبرگزاری می توانند آثار خود را در قالب های خبر ، گزارش ، مصاحبه و عکس و فعالان در حوزه مطبوعات نیز می توانند آثار خود را در قالب های خبر ، گزارش ، مقاله ، مصاحبه و عکس تا 20 مهر ماه به دبیرخانه جشنواره تولیدات رسانه ای شهرستان آستارا تحویل دهند.
بگفته جوان محدوده زمانی انتشار آثار باید از یکم شهریورماه تا پانزدهم مهرماه سال جاری باشد.
وی با تقدیر از همکاری سپاه ، فرمانداری و بسیج رسانه آستارا در راستای برگزاری این جشنواره ، اضافه کرد : اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشناکردن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه ای مرتبط با دفاع مقدس از جمله اهداف این جشنواره است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ادامه از برگزاری مسابقه خوشنویسی خط شهادت و نیز آیین شب شعر و خاطره گویی در آستارا خبر داد و بیان کرد : این دو برنامه مذکور در روز ششم مهرماه در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد آستارا برگزار می شود.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده و به لحاظ شرایط ویژه فرهنگی جزو شهرستانهای پیشتاز رسانه ای محسوب می شود به طوریکه علاوه بر خبرگزاری های ایرنا ، ایسنا ، مهر ، شبستان ، فارس ، تسنیم و دفتر خبری صدا و سیما ، هم اکنون هشت نشریه محلی و نمایندگی چند نشریه استانی و ملی در این شهرستان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار