اجلاسیه عمومی بسیج شیروان برگزارشد

خبرگزاری پانا:اجلاسیه عمومی بسیج شیروان با حضور اعضای کارگروه های مختلف در سالن اجتماعات شهدای شبکه بهداشت شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۴۰۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این اجلاسیه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان با بیان تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت:لبخند دشمن نباید ما را از اقتصاد مقاومتی دور کند. حجت الاسلام علی منفردی با اشاره به برخی از محاسن و معایب توافق هسته ای برجام افزود: از نظر اقتصادی احتمال بی توجهی به ظرفیت های داخلی و واردات بی رویه می رود که باید خیلی مراقب این مساله بود.

وی در رابطه با مساله سیاسی این توافق نیز اظهار داشت:این توافق انزوای سیاسی تلاویو را در برخواهد داشت و در معادلات خاورمیانه تغییراتی را نیز بوجود خواهد آورد.

منفردی خنثی شدن مهمترین دستاویز ایران هراسی در دنیا و احتمال بروز نا امنی در منطقه را از دیگر محسنات و معایب برجام برشمرد. نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در پایان گفت:بسیج مخالف برجام نیست و دولت را نیز در این زمینه حمایت می کند. فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت:نسل شما بسیجیان بود که در مقابل توطئه ها ایستاد و مقاومت کرد. سرهنگ پاسدار علی اصغر امیری افزود:ما به عنوان بسیج که حافظ ارزش های نظام هستیم باید در تمام صحنه ها حضور داشته باشیم. وی در ادامه اظهارداشت:تشکیل کارگروه های مجامع بسیج در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام ودفاع و ماموریت های بسیج است .

امیری در پایان گفت: فرهنگ بسیجی چیزی جز ایثار و از خود گذشتگی نیست.

قرائت قرآن،پخش سرود جمهوری اسلامی ایران،قرائت نظام نامه مجامع عمومی بسیج،پخش کلیپ سخنان رهبری با موضوع فلسطین وعرصه رسوایی غرب ،ارائه مقاله با عنوان آسیب های اجتماعی در شهرستان توسط کارگروه زن و خانواده و برگزاری انتخابات مجمع عمومی بسیج شیروان از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار