مدیرکل تامین اجتماعی فارس خبر داد:

راه اندازی بیست و سومین شعبه اقماری تامین اجتماعی فارس در شهرستان مُهر

خبرگزاری پانا: بیست و سومین شعبه اقماری تامین اجتماعی استان فارس در بخش گله دار شهرستان مُهر با برپایی آیین ویژه و حضور برخی مسوولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۳۹۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالکریم نباتی در شورای اداری شهرستان مهر اظهار داشت : سازمان تأمین اجتماعی گام های بلندی به سمت ارائه خدمات الکترونیک برداشته و در آینده ای نزدیک اکثر خدمات این سازمان به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس افزود: با توجه به الکترونیکی شدن ارائه خدمات ، دیگر نیاز چندانی به مراجعه حضوری به سازمان تأمین اجتماعی نیست و از همین رو توسعه و ایجاد شعبه جدید در دستور کار سازمان مرکزی نیست اما با خواست مردم منطقه امروز شاهد افتتاح شعبه اقماری تأمین اجتماعی گله دار هستیم.
وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی است و بیش از 50 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش این سازمان هستند.
نباتی بیان کرد: در فارس نیز 45 درصد از جمعیت این استان و 111 هزار خانواده مستمری بگیر زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که از پنجم تا بیست وپنجم هر ماه 117 میلیارد تومان به حساب آنان واریز می شود.
حجت الاسلام علوی امام جمعه گله دار نیز در این جلسه گفت:فلسفه وجود نهاد اسلامی اجرای عدالت در جامعه و تامین امنیت است فلذا راه اندازی این شعبه اقماری به منزله تعمیم عدالت و ارائه خدمت به مردمی است که دسترسی کافی به این خدمات ندارند.
با افتتاح این شعبه اقماری مردم گله دار دیگر نیازی به پیمودن مسافت 25 کیلومتری تا شهر مُهر را ندارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار