اختتامیه مرحله شهرستانی سی وهشتمین دوره مسابقات قرآن سمنان برگزار شد

خبرگزاری پانا: اختامیه مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان سمنان در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این مراسم که در شب سال روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها با حضور فرماندار شهرستان سمنان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، رئیس اداره بنیاد شهد و امور ایثارگران شهرستان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان و همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان و دیگر مسئولان شهرستان و همچنین خانواده معظم شهدا،متسابقین، جمع کثیری از خانواده های قرانی شهرستان، هیات امنا و خدام بقاع متبرکه شهرستان سمنان در محیطی سرشار از معنویت برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم به مسئولان و حاضرین در مراسم گفت: مسابقات قرآن کریم امسال که با استقبال گسترده علاقمندان به قرآن کریم در تاریخ 13 شهریورماه امسال برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در این دوره از مسابقات تعداد 400 متسابق خواهر و200متسابق برادر بالای 18 سال در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان سمنان به رقابت پرداختند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های حفظ ،اذان، ابتهال، دعا خوانی، قرائت‌ترتیل و قرائت تحقیق در دو مقطع بانوان و آقایان ویژه بالای 18سال (بزرگسالان) به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات سعی شده است از داوران به نام بومی استان استفاده شود و تا حد امکان مسابقات را در سطح بالایی برگزار شود.

لازم به ذکر است میهمان ویژه این مراسم استاد مهدی صیاف زاده قاری بین المللی قرآن کریم بود، که با تلاوت زیبای خود فضای منوی حاکم بر این مراسم را دوچندان کرد.

قابل ذکر است که در پایان این مراسم از 60 نفر از متسابقین، مربیان طرح حفظ قرآن کریم شهرستان سمنان و داوران و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات با اهدای لوح سپاس قدردانی و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار