ضرورت اولویت بندی در بحث احداث فضاهای آموزشی در كردستان

خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد كردستان در مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش مریوان بر اولویت بندی در احداث فضاهای آموزشی تآکید کرد.

کد مطلب: ۳۹۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش مریوان با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان كردستان و نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

امید کریمیان نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اولویت بندی در بحث احداث فضاهای آموزشی را ضروری دانست و گفت:در بسیاری از روستاها مدارسی با امکانات و فضای مناسب احداث شده است که به هیچ وجه در تناسب با تعداد دانش آموزان نیست و از جمعیت دانش آموزی کمی برخوردارند.

وی بر بازنگری در احداث فضاهای آموزشی در روستا و لزوم توجه به تعداد دانش آموز و پیش بینی های لازم تأکید کرد.

کریمیان از همکاری و تعامل سازنده مدیریت آموزش و پرورش با سایر دستگاهها و نهادها بویژه در زمان مدیریت سیدفواد حسینی تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اتمام سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان مریوان اظهار داشت:این سازماندهی شاهد بیشترین رضایتمندی نسبت به سنوات گذشته بوده است و قابل تمجید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار