رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

كشف گوشت وسر سه آهوی شكار شده از منزل یك شكارچی غیر مجاز در زنجان

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری یك شكارچی غیر مجاز خبر داد و گفت : از منزل این متهم چند قبضه سلاح شكاری ،ابزار و آلات شكار به همراه گوشت و كله سه آهوی شكار شده كشف شد.

کد مطلب: ۳۹۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " شهرام مقدم " در باره این خبر اظهار داشت : در پی اطلاع از فعالیت یك شكارجی غیر مجاز در حوالی روستای " رجعین " شهرستان زنجان رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات، از فعالیت این شكارچی غیر مجاز به نام " ف - ن " مطمئن و با هماهنگی مرجع قضایی و با همكاری سازمان محیط زیست به محل مذكور اعزام شدند .

مقدم گفت: ماموران با حضور در محل از منزل این شكارچی دو قبضه سلاح شكاری، دو دستگاه دوربین شكاری، سر نیزه ، 115 تیر، اقلام و ادوات شكار ،سر سه آهوی شكار شده به همراه سه كیلو گوشت یخ زده آهو را كشف كردند .

وی با اعلام اینكه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با شکارچیان غیرمجاز در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار