بوندس لیگا – هفته چهارم/

سه امتیاز سخت پپ از گربه سیاه / شکست خانگی لورکوزن

خبرگزاری پانا: هفته چهارم بوندس لیگا با برد بایرن مونیخ و دورتموند و شکست لورکوزن ادامه پیدا کرد.

کد مطلب: ۳۹۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ بایرن مونیخ که دو دیدار متوالی را به آگزبورگ باخته بود باز هم مقابل این تیم به درسر خورد و اگر کمی خوش شانسی سراغ پپ گواردیولا نمی آمد سه امتیاز بازی از دستش رفته بود. در حالی که جریان بازی به سود مونیخی ها بود آگزبورگ با یک گل نیمه اول را با برد به رختکن رفت. نیمه دوم فشار باواریایی ها برای عبور از دفاع چند لایه آگزبورگ بیشتر شد تا در نهایت لواندوسکی دقیقه 77 کار را به تساوی کشید. بعد از این گل فشار بایرن ادامه پیدا کرد و در حالی که به نظر می رسید دو تیم باید آماده تساوی باشند مولر در توماس مولر پنالتی گرفت و خودش توپ را تبدیل به گل کرد تا بالاخره بایرن بتواند آگزبورگ را ببرد.

دورتموند دیگر مدعی قهرمانی در دیداری جذاب توانست در خانه هانوفر 4 بر 2 به پیروزی برسد تا به صدرنشینی اش ادامه دهد.

اما لورکوزن دیگر تیم مدعی کسب جام در هفته چهارم شگفت زده شد و در مقابل تماشاگرانش با یک گل به تیم تازه صعود کرده دارمشتات باخت.

اشتوتگارت هم به روند ضعیف خودش در دو فصل اخیر ادامه داد و در برلین 2 بر یک به هرتا باخت تا به رقابتش در انتهای جدول با گلادباخ ادامه دهد.

تنها تساوی این هفته تا به اینجا هم در خانه تیم تازه صعود کرده اینگول اشتات رقم خورد و وولسبورگ نایب قهرمان فصل قبل در این هفته بدون گل متوقف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار