با حضور مشاورمدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران:

برگزاری نشست هم اندیشی روسای آموزش وپرورش مناطق جنوب شرق استان تهران

خبرگزاری پانا :اولین جلسه هم اندیشی روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق جنوب شرق استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش پیشوا وبا حضور مشاور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا وبه نقل از دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی پیشوا، در این جلسه که مدیران آموزش و پرورش ورامین ، قرچک ، جوادآباد وپیشوا حضور داشتند، جعفرنجفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نشست، درخصوص اهداف وسیاست های نوین آموزش و پرورش و راهکارهای رسیدن به این اهداف و همچنین ساماندهی نیروهای مدارس در شهرستانهای جنوب شرق استان تهران به ارائه مطلب پرداخت.

در این جلسه محمدی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان پیشوا ضمن خیرمقدم به اعضاء، برگزاری چنین جلساتی را مفید عنوان کردو افزود: استمرارچنین جلساتی می تواند در راهبرد اهداف و استراتژی های وزارت آموزش و پرورش و همچنین عملیاتی کردن طرحهای مختلف بمنظور دستیابی به اهداف مورد نظرکمک شایانی نماید.

شایان ذکراست ، در این جلسه ،مقرر گردید درجهت هم افزایی امور اجرایی درحوزه آموزش و پرورش بخصوص در بخش ساماندهی نیروها، همکاری فی مابین و تشریک مساعی لازم ازسوی طرفین صورت پذیرد.

/ خبرنگار: سید رضا حسینی ستوده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار