حذف تیم فولادمباركه سپاهان ازمسابقات هندبال جام ریاست جمهوری

خبرگزاری پانا:تیم نوجوانان فولاد مباركه سپاهان با شكست مقابل تیم لهستان از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ریاست جمهوری بازماند.

کد مطلب: ۳۸۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،تیم هندبال فولاد مباركه سپاهان كه با صدر نشینی در گروه H این رقابت ها توانسته بود به مرحله حذفی راه پیدا كند،در مرحله حذفی پس از پیروزی برابر تیم های قزوین و خمینی شهر در مراحل یك شانزدهم و یك هشتم نهایی،سرانجام مقابل تیم قدرتمند لهستان شكست خورد.
تیم سپاهان در نخستین دوره جام ریاست جمهوری كه در مشهد در حال برگزاری است،كار خود را با صدر نشینی در مرحله مقدماتی آغاز كرد و به عنوان تیم اول گروه H به مرحله حذفی این رقابت ها گام نهاد.
سپاهان درمرحله حذفی ابتدا با نتیجه 30 بر 7 از سد تیم قزوین گذشت و در مرحله یك هشتم نهایی نیز با نتیجه 26 بر 23 مقابل تیم خمینی شهر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یك چهارم نهایی شد.
زردپوشان اصفهانی در این مرحله با قدرتمندترین تیم خارجی حاضر در مسابقات به رقابت پرداختند و سرانجام با وجود ارائه یك بازی خوب،با نتیجه 19 بر 25 مقابل لهستان شكست خورده و از صعود به نیمه نهایی باز ماندند.
شایان ذكر است؛در سایر دیدار ها تیم های ثامن الحجج سبزوار،كره جنوبی و قطر با برتری مقابل رقبای خود توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار