سحر ذكریا:

جشنواره نماز و نیایش برای سینمای دینی پشتوانه ساز سینمای کشور است

سحر ذکریا خبرگزاری پانا: بازیگر سینما و تلویزیون کشور با اشاره به برگزاری جشنواره نماز و نیایش گفت:جشنواره نماز و نیایش برای سینمای دینی پشتوانه سازی می كند.

کد مطلب: ۳۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

سحر ذكریا بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره نماز و نیایش در باره اهمیت برگزاری جشنواره های موضوعی گفت : در سراسر دنیا جشنواره ها با دو شیوه موضوعات عمومی و موضوعات تخصصی برگزاری می شوند . در كشورمان به دلیل تعدد برگزاری جشنواره ها شاهد برگزاری تعدادی جشنواره با رویكرد تخصصی هستیم .

بازیگر " تله " با اشاره به تعامل و نزدیكی مقوله هنر ، سینما و مسائل دینی خاطر نشان كرد : سالها است كه خیلی از فیلم سازان سرشناس داخلی و خارجی دغدغه های دینی و اعتقادیشان را در قاب تصویر به مخاطبان عضه می كنند و اتفاقا این فیلمها مخاطبان گسترده ای هم دارند .در كشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت این فیلمها با رویكرد دینی گسترش پیدا كرد و تعداد زیادی فیلم شاخص از سوی سینماگران مطرح ایرانی ساخته شد .

بازیگر " قهوه تلخ " با اشاره به اهمیت پایه ای آموزش فیلمسازی افزود : موقعی كه جشنواره با محوریت موضوع نماز و نیایش در حوزه سینماگران جوان برگزار می شود، می توانیم امیدوار باشیم فیلم سازان جوان بتدریج و با طی كردن آ زمون و خطا به یك سبك حائز اهمیت در حوزه ساخت فیلم های دینی دست پیدا كنند و در سال های بعد با كسب تجربیات فیلم های ماندگاری در این حوزه بسازنند .

پنجمین جشنواره ملی نماز ونیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم و همزمان در سی استان كشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار