ناصر میاحی ، ماجرای ˝پاتریک و باب اسنفجی˝را تا ۱۳ شهریور به روی صحنه م

باب اسفنجی با شمشیر به جنگ میکروبها می رود !

خبرگزاری پانا: ناصر میاحی ، کارگردان بنام تئاتر کودک ، ماجرای ˝پاتریک و باب اسنفجی ˝را تا 13 شهریورماه در تالار آفتاب به روی صحنه می برد .

کد مطلب: ۳۸۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از تالار آفتاب ، باب اسفنجی وقتی خبر بیماری پاتریک را می شنود با ناراحتی شمشیر به دست می گیرد تا به جنگ میکروب ها برود و طی ماجراهایی که اتفاق می افتد، متوجه می شود که پاتریک به دلیل استفاده از غذاهای غیرمفید و عدم رعایت بهداشت شخصی بیمار شده است .
ناصر میاحی ، کارگردان بنام تئاتر کودک ، ماجرای "پاتریک و باب اسنفجی "را تا 13 شهریورماه در تالار آفتاب به روی صحنه می برد .وی در حاشیه ی اجرای این نمایش با اظهار اینکه کار کردن برای کودکان را دوست دارد ، گفت :

هر ساله در فصل تابستان به دلیل خلابرنامه های فرهنگی و با نشاط برای بچه ها سعی می کنم کارهای نمایشی که موسیقی و فضایی شاد دارند را به کودکان و خانواده های خوزستانی ارائه دهم .

این کارگردان که 17 سال سابقه ی کار تئاتر کودک را در کارنامه ی هنری خود دارد می افزاید:

برای به اجرا رفتن این نمایش دوماه کار مداوم انجام دادیم و از مردم انتظار داریم با آمدن به سالن تئاتر و دیدن این نمایش از هنرمندان تئاتر کودک حمایت کنند .

در " باب اسفنجی و ماجراهای پاتریک " ساناز نجاتی، فاطمه مسعودی، یونس بنی​اسد، احسان حیاتی، احسان مسلم​پور، محمد صادقی، حمید بابادی، حسین میاحی، نگین نجاتی، مبینا میاحی، عباس افشار، احمد میاحی، محمد میاحی و مازیار میاحی به ایفای نقش می​پردازند.
همچنین عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: مازیار زمانی (دستیار كارگردان)، كیوان كردونی (طراح دكور) و رضا عسكری (ساخت عروسک).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار