مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سالن‌های ورزشی اردبیل مناسب‌سازی می‌شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهسازی و مناسب‌سازی سالن‌های ورزشی استان به ویژه برای جامعه معلولان و جانبازان خبر داد

کد مطلب: ۳۸۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی رئیس جدید هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان در اردبیل اظهار داشت: ما در این هیئت با رشته‌های متنوع برای استان اردبیل توانسته‌ایم افتخارات بسیار ارزشمند را به دست آوریم که قطعاً این افتخارات توان و بضاعت بیشتر ما را به نمایش می‌گذارد .

وی تصریح کرد: آنچه که از رشته جانبازان و معلولان برای همیشه اسباب خرسندی و غرور است، افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی و پارالمپیک است که در پارالمپیک لندن فرزین و باقری جدی توانستند برای کشورمان افتخارات بی‌نظیر را به دست آورند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ما با بها دادن به این هیئت ورزشی و تأمین امکانات و زیرساخت‌های آن تلاشمان بر این است تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر در این عرصه موفق و شایسته عمل کنیم .

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جانبازان و معلولان ما قطعاً به فضاهای مناسب ورزشی نیازمند هستند تا بتوانند در مسابقات پیش رو در سطح جهانی و پارالمپیک درخشش خود را تکرار کنند .

وی بیان کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا سالن‌های ورزشی استان آراسته به امکاناتی باشند تا معلولان و جانبازان بتوانند از آن بهره‌مند شوند که بهسازی و مناسب‌سازی بیش از 13 سالن ورزشی در استان مد نظر است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: از رئیس جدید این هیئت انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخص برای پارالمپیک ریو به صورت جامع و کامل برنامه‌ریزی کرده و با بها دادن به ورزشکارانی توانمند و افتخارآفرینی همچون مدبر، باقری‌ جدی، فرزین و دیگر ورزشکاران توانمند در این هیئت حرکت‌های تحولی را آغاز کنند .

گفتنی است: در مجمع انتخاباتی رشته ورزشی جانبازان و معلولان استان اردبیل که با حضور اعضا برگزار شد، با کسب 13 رأی میر حمید موسوی به مدت چهار سال ریاست هیئت سالن‌های جانبازان و معلولان را در استان اردبیل عهده‌دار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار