نشست شورای ورزش آموزش و پرورش چرداول با حضور مدیر کل ورزش و جوانان

خبرگزاری پانا: رویکرد این اداره کل مبتنی بر ارتباط بین آموزش و پرورش و هیأت های ورزشی در زمینه استعداد یابی و گسترش فعالیت های اوقات فراغت جوانان در قالب برنامه های ورزشی و رفع مشکلات و گسترش فعالیت های ورزشی شهرستان و توجه لازم به ورزش پایه در مدارس است .

کد مطلب: ۳۸۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پنجمین نشست شورای ورزشی این مدیریت با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام و هیأت همراه و ریاست اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان در محل مدیریت آموزش و پرورش چرداول برگزار گردید.

در این جلسه اولیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین خواستار توجه ویژه به ورزش شهرستان و استعدادیابی جوانان و نوجوانان با همکاری دو اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و استفاده مدارس از سالن ها و امکانات ورزشی در قالب کانون های ورزشی برون مدرسه ای شدند گفتنی است در ادامه حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تأکید بر ارتباط بین آموزش و پرورش و هیأت های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان در زمینه استعداد یابی و گسترش فعالیت های اوقات فراغت جوانان در قالب برنامه های ورزشی بیاناتی را ایراد نمودند.

در ادامه پیرامون دستورکار جلسه با محوریت رفع مشکلات و گسترش فعالیت های ورزشی شهرستان و توجه لازم به ورزش پایه در مدارس بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار