با حضور استاندار مازندران صورت گرفت

تجلیل از برگزیدگان بیست و سومین کنگره سراسری قرآن سمپاد قطب 2 کشور

خبرگزاری پانا: در روز اختتیامیه بیست و سومین کنگره قران دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله ساری نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۳۸۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ظهر دیروز چهارشنبه 14 مردادماه مراسم اختتامییه ی بیست وسومین کنگره سراسری قرآن کریم با حضور استاندار مازندران، فرماندار شهرستان میاندرود و معاون پرورشی و فرهنگی و تعدادی از روسای آموزش وپرورش مازندران با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

این دوره از مسابقات در چهار رشته با حضور بیش از 270 دانش آموز مدارس استعدادهای درخشان از شش استان کشور برگزار شد و پس از دو روز رقابت، نفرات برتر معرفی شدند و جوایز و لوح تقدیر را از استاندار مازندران دریافت کردند.

براساس این گزارش در دوره دوم متوسطه، در رشته حفظ، ساجده سعیدی (مازندران) هانیه نیکخواه (شهرستان های تهران) و فاطمه محمدی (مازندران) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ویژه دوره دوم متوسطه، مائده احمدی(مازندران) فاطمه کلایی(مازندران) و زینب سادات داود نبی (شهرستان های تهران) اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت دانش آموزان فاطمه سادات حسینی (شهرستان های تهران) فاطمه خزایی (مازندران) و فاطمه خزایی(سمنان) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته معارف دوره دوم متوسطه سیده فاطمه میرمحسنی (سمنان) نیلوفر مرادی (شهرستان های تهران) و مژده شریفی (مازندران) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دوره اول متوسطه نیز در چهار رشته مسابقات برگزار شد و در پایان این نفرات اول تا سوم شدند:

در رشته حفظ، فاطمه زهرا موسوی(مازندران) هانیه دستاران (مازندران) و زهرا زعفری( شهرستان های تهران )

در رشته حفظ ویژه فاطمه معراجی ( شهرستان های تهران) فاطمه آزادواری ( شهرستان های تهران ) و مهدیه علیزاده ( مازندران)

در رشته قرائت، مهدیه بیگی(شهر تهران) هلیا محمدقاسمی(شهر تهران) و مهشاد خیاط( مازندران)

و در رشته معارف کیمیا تاران (تهران) نگار گودرزی نژاد (تهران) و فاطمه زهرا جباری( سمنان).

بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، دانش آموزان استان سمنان به عنوان پرچمداران معنویت و عبادت، دانش آموزان استان گلستان به عنوان پرچمداران انسجام و کارگروهی و شرکت کنندگان استان خراسان شمالی به عنوان پرچمداران بهداشت و محیط زیست انتخاب شده و لوح سپاس دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار