مدیرکل نوسازی مدارس قم:

30 مدرسه جدید در پردیسان قم به بهره برداری می رسد/کمبود 110 آموزشگاه

خبرگزاری پانا: مدیرکل نوسازی مدارس استان قم، منطقه پردیسان را نیازمند ۱۱۰ واحد آموزشی اعلام کرد و گفت: تا پایان مهر 30 پروزه مدرسه سازی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۳۸۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن پورگلیان گفت: بر اساس اعتبارات در نظر گرفته شده تاکنون ۳۶ پروژه مدرسه سازی در منطقه پردیسان قم انجام شده که تا مهرماه ۳۰ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص نیاز به فضای آموزشی در منطقه پردیسان افزود: نیاز به فضای آموزشی در این منطقه بسیار بیشتر از تعداد پروژه‌های احداثی در این خصوص است و با توجه به جمعیت بالای منطقه پردیسان ۱۱۰ واحد آموزشی مورد نیاز است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم خاطرنشان ساخت: به دلیل نبود اعتبارات سرعت ساخت فضای آموزشی در این منطقه کند است و این امر نیازمند همکاری بیشتر اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

وی در خصوص راهکارهای لازم برای ساخت مدرسه در پردیسان افزود: از جمله اقداماتی که در زمینه ساخت فضای آموزشی در پردیسان انجام می‌گیرد هدایت خیرین برای مدرسه سازی در این منطقه است، علاوه بر این بخش دولتی نیز باید برای برآورده کردن نیازهای این منطقه تلاش کند.

پورگلیان با اشاره به اینکه مشکلاتی در زمینه واگذاری زمین برای مدرسه سازی وجود داشت، افزود: مقرر شده زمین‌هایی که کاربری آموزشی دارند برای مدرسه سازی واگذار شود.

وی تصریح کرد: در زمینه تأمین انشعابات در برخی از مدارس هنوز زیرساخت‌های آب و برق وجود ندارد که ایجاد این زیرساخت‌ها نیازمند همکاری متولی بخش آب و برق و غیره است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار