سعید کمانی به پانا خبر داد:

مستند «باغ ارم» آماده پخش شد

خبرگزاری پانا: سعید کمانی تهیه کننده تلویزیون از آماده شدن مجموعه مستند «باغ ارم» برای پخش خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ مجموعه مستند 8 قسمتی «باغ ارم» کاری از مرکز بسیج سازمان صداوسیماست که مرحله تولید و تصویربرداری آن حدود یکسال زمان برده است. کمانی با اعلام خبر پایان یافتن مراحل تدوین و تصویربردرای این اثر به خبرنگار پانا گفت: این مستند به وحدت شیعه و سنی می پردازد و هر قسمت از آن 25 دقیقه دارد.

وی افزود: در این 8 قسمت به سراغ علما، مردم، هنرمندان و بازیگران سوریه رفته ایم. کشوری که چندی است امنیت خود را از دست داده و با مشکلاتی رو به رو است.
کمانی که سریال «سایبری» را هم آماده پخش از شبکه یک سیما دارد، درباره مراحل تدوین مستند «باغ ارم» نیز توضیح داد: تدوین این اثر به تازگی توسط حسن صدخسروی به پایان رسیده است.
وی همچنین درباره وضعیت پخش این مستند بیان کرد: این مستند تحویل مرکز بسیج سازمان صداوسیما داده شده است تا برای پخش از یکی از شبکه ها فرستاده شود. صحبت هایی برای پخش این مجموعه از شبکه سه سیما شده است اما هنوز قطعی نیست.
سایر عوامل این سریال عبارتند از: تصویربردار: حسن صدخسروی، برنامه ریز: احمد میرزایی، دستیار تهیه: جواد ابوالقاسم پور، مدیر تولید: ابراهیم عیدو، مترجم: دیمه اسکندرانی و... .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار