انجمن قرآنی یاوران وقف درشیروان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا: انجمن قرآنی یاوران وقف با هدف جذب مساعدت خیرین و واقفین در جهت گسترش فرهنگ قرآنی دراداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۳۷۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان با بیان اینکه در سطح شهرستان هیچ موقوفه قرآنی نداریم گفت:امیدواریم به همت انجمن قرآنی یاوران وقف تلاش کنیم اگر وقفی توسط واقفین صورت می گیرد بخشی از آن را به سمت امور قرآنی هدایت نمائیم.

حجت الاسلام عباس محمدزاده افزود:با وقف مشارکتی و اهدای ثلث اموال می توان در این امر سهیم بود.

رئیس مجمع فعالان قرآنی شهرستان شیروان نیز گفت: ستاد حفظ قرآن در شهرستان باید احیاء شود تا برای تمام موسسات قرآنی تصمیم گیری نماید.

رضا براتی از برگزاری اردوهای قرآنی جهت افزایش انگیزه جهت منتخبین مسابقات قرآنی خبرداد.

مجید نیکوئیان حافظ و مدرس قرآن نیز خواستار حمایت بیشترمسئولین دست اندرکار از کلاس های قرآنی در سطح روستاها شد.

مدیر دارالقرآن امام علی (ع) آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز از احیاء مجدد این دارالقرآن خبر داد و گفت:ان شاء الله با آغاز ثبت نام علاقمندان به فراگیری قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی،تجوید،صوت و لحن،مفاهیم،حفظ قرآن و ... در شهریور ماه سال جاری،کلاس های تخصصی با حضور مربیان و مدرسان قرآنی برجسته شهرستان در مهرماه برگزار خواهد شد.

حسینعلی ظفری افزود:این کلاس ها در شیفت بعدازظهر ودر ساعات 15 الی 19 برگزار و در صورت موفقیت شرکت کنندگان در پایان ترم گواهینامه قرآنی جهت آنان صادر خواهد شد.

فاطمه آزادمنش مدیرموسسه قرآنی حضرت رسول (ص) شهرستان شیروان نیز از برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان در پنجشنبه 12 شهریورماه سال جاری خبرداد و افزود:این دوره از مسابقات ویژه شرکت کنندگان بالای 18 سال می باشد و مسابقات قرآن افراد زیر 18 سال نیز توسط اداره آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

سکینه شکیبا از مربیان قرآنی عضو انجمن یاوران قرآنی شهرستان نیز در این جلسه گفت: با اعلام فراخوان جهت ثبت نام متقاضیان در کلاس حفظ قرآن، تا کنون بیش از 1000 نفر اعلام آمادگی نموده و ثبت نام کرده اند که در آینده نزدیک برای آنان این کلاس ها دایر خواهد شد.

در پایان رضا براتی به عنوان مسئول و فاطمه آزادمنش به عنوان دبیرستاد حفظ قرآن شهرستان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار