محمدحسین لطیفی:

«تنهایی لیلا» ملودرامی مذهبی است

خبرگزاری پانا: محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «تنهایی لیلا» بیان کرد: «تنهایی لیلا» از منظری شبیه به «صاحبدلان» است و حال و هوای آن را تازه می کند. ضمن این که جریان عاشقانه ای را هم دربرمی گیرد.

کد مطلب: ۳۷۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «تنهایی لیلا» که از امشب روانه آنتن شبکه سه سیما می شود، در گفت و گو با پانا درباره علت انتخاب منطقه ای بکر و نیمه شهری برای روایت داستان سریال در آن گفت: فیلمنامه این سریال توسط حامد عنقا نوشته شده است و داستان به خودی خود یکسری فضاها را ایجاب می کرد که در اختیار داشته باشیم. همچنین تصمیمی جمعی گروه این بود که به دلیل متفاوت بودن قصه باید گذشته ای را مرور و بر فضایی محبت آمیز و دوستی تاکید کنیم. بنابراین مجموعه ای قدیمی نیاز به حضور در محله های قدیمی هم دارد.
وی افزود: ابتدا تصمیم گرفتیم در محله های قدیمی تهران تصویربرداری کنیم. بعد از آن دیدیم که حال و هوای کوه هم با کار تناسب دارد و کنجی از کشور زیبایمان را برای تصویربرداری انتخاب کردیم. گویا که قرار است بیننده هر شب بعد از خستگی های روزمره سریالی ببیند که فردا صبح آن وقتی از خانه بیرون می زند دیگر با تصویرهای مشابه اش رو به رو نیست. در واقع می خواستیم کار معرفت داشته باشد.
این کارگردان با اشاره به اخلاقی و اجتماعی بودن این مجموعه بیان کرد: تنهایی لیلا از منظری شبیه به صاحبدلان است و حال و هوای آن را تازه می کند. ضمن این که جریان عاشقانه ای را هم دربرمی گیرد و به نوعی ملودرام مذهبی است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد، به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.
تهیه کنندگی این سریال را محمدرضا شفیعی برعهده دارد. مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و ... با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران آن هستند.
پخش «تنهایی لیلا» از امشب-شنبه 3 مرداد- ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار