اجرای نمایش باغ وحش شیشه ای در تئاتر شهر کرمانشاه

خبرگزاری پانا: نمایش «باغ وحش شیشه ای در انتظار »، نمایش برگزیده سومین جشنواره‌ی تئاتر منطقه ای معلولین ایلام در تالار انتظار کرمانشاه به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۳۷۲۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نمایش «باغ وحش شیشه ای در انتظار » نوشته تنسی ویلیامز و کارگردانی گلنار اکبری در مجتمع تئاتر شهر کرمانشاه از تاریخ 29 تیر تا 8 مرداد سال جاری به روی صحنه می‌رود.

گلنار اکبری کارگردان نمایش در این باره اظهار داشت: این نمایش با رویکرد به تئاتر درمانی معلولین تولید شده و ما در نمایش شاهد هنرآفرینی بازیگر معلول جسمی-ذهنی در نقش لورا هستیم که ایشان در واقع سیر تئاتر درمانی را در طول تمرینات این نمایش با رویکرد به اجتماعی سازی معلولین، طی می‌کند. این نمایش در فضایی کاملا علمی و دانشگاهی با تکیه بر اصول علم تئاتر درمانی ارائه شده است.

نمایش «باغ وحش شیشه ای در انتظار » در سومین جشنواره‌ی تئاتر منطقه ای معلولین در ایلام به عنوان نمایش برگزیده و به عنوان نماینده­­‌ی استان کرمانشاه به جشنواره بین المللی تئاتر معلولین راه یافته هم چنین موفق به کسب جوایز متعددی از جمله برگزیده کارگردانی و طراحی صحنه، برگزیده بازیگری زن شنو قادری وفرانک وکیلی فر، مقام دوم بازیگری مرد(محسن سالاری) و برگزیده طراحی پوستر و بروشور(سید محمد مساوات) در جشنواره مذکور شد.

داستان این نمایش در مورد خانواده وینگ فیلد است که پدر خانواده خانه را به مقصدی نامعلوم ترک کرده و اعضای خانواده آماندا،­­ لورا و تام در پی تامین معاش و گذران زندگی خویشند...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار