استاندار سیستان و بلوچستان:

حفظ وحدت بین اقوام ومذاهب، زمینه ساز توسعه وپیشرفت استان است

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رفع عقب ماندگی ها و رشد و توسعه استان در سایه همدلی و اتحاد آحاد مردم تحقق می یابد و مردم باید با هوشیاری در برابر توطئه استکبار و دشمنان اسلام، زمینه رشد و توسعه را فراهم سازند.

کد مطلب: ۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری، حاتم نارویی، در دیدار با جمعی از بزرگان و ریش سفیدان و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان سرباز ، این شهرستان را از با استعدادترین مناطق کشور دانست و اظهار داشت: شهرستان سرباز به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوای خاص خود، توانمندیهای بسیاری در زمینه زراعت، باغداری و دامداری دارد که باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.

استاندار توجه به احداث بندهای خاکی، بند سارها و سیل بندها و اجرای طرح های آبخیزداری را برای توسعه کشاورزی ضروری برشمرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرباز 120 کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان دارد، بر بازگشایی مرز و فعال سازی بازارچه پیشین برای ایجاد اشتغال و تامین نیازهای مردم شهرستان تاکید کرد.

نارویی همچنین با بیان اینکه شیعه و سنی با هم برادرند و هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد، افزود: امریکا، اسرائیل و انگلیس سعی دارند برای تسلط به کشورهای اسلامی بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند که همه علما و روحانیون شیعه و سنی و آحاد مردم به دشمنان اعلام کرده اند که دکان شیعه و سنی مشتری ندارد و استکبار و دیگر کشورهای غربی فکر ایجاد شکاف در صفوف به هم پیوسته مسلمانان را در سراسر دنیا از سر بیرون کنند.

استاندار همچنین رسیدگی به مشکلات کشاورزان و توجه بیشتر به محصولات باغی نظیر، موز، انبه، پاپایا، لیمو و محصولات جالیزی را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست با جدیت بیشتر در کنار مسئولان برای رفع مشکلات استان تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار