معاون امور عمرانی استانداری اردبیل:

پروژه های مسکن روستایی استان اردبیل کیفی سازی می شوند

خبرگزاری پانا: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار توجه به کیفیت در اجرای پروژه های روستایی توسط بنیاد مسکن شد.

کد مطلب: ۳۷۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی آذرنژاد در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان کیفیت احداث مسکن های روستایی و حتی بهسازی معابر از جمله جدول گذاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی افزود: بنیاد مسکن استان باید استفاده از مصالح بومی و توجه به اقلیم هر منطقه را در ساخت و سازها مورد توجه قرار داده و 193 ناظر این مجموعه به صورت مستمر از مراحل مختلف اجرای پروژه ها بازدید کنند .

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: اجرای طرح های هادی روستایی نیز باید به گونه ای باشد که نیازها را برطرف کرده و از سوق دادن روستاییان به ساخت و سازهای غیرمجاز با استفاده از راهکارهایی مانند افزایش محدوده جلوگیری کنند .

آذرنژاد همچنین تاکید کرد: در سال جاری از آغاز پروژه های جدید خودداری شده و باید پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد و در این زمینه هیچگونه اصرار و فشاری نباید موثر باشد .

مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل نیز بر تهیه، بازنگری و اجرای طرح های هادی روستایی با مشارکت دهیاری ها و روستاییان طی سال جاری تاکید کرد .

فرهاد سبحانی گفت: اتمام صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر، اتمام مقاوم سازی 560 درصد باقی مانده واحدهای مسکونی روستایی استان اردبیل، تقویت انجمن خیرین مسکن ساز و بسترسازی برای تسهیل در سرمایه گذاری با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و تصویب منطقه آزاد اردبیل جزو اولویت های بنیاد مسکن می باشد .

در این آیین فرهاد سبحانی بجای احمد حاج علیزاده به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار