توکلی به پانا خبر داد:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دکتری از امروز/ ممنوعیت نقل ‌و انتقال دانشجو در مقطع دكتری

خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دکتری 91 از امروز گفت: تكمیل ظرفیت و پذیرش دانشجو در كد رشته‌ های محل جدید، به همراه كارنامه نهایی داوطلبان در روز دوشنبه هفدهم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می ‌گیرد.

کد مطلب: ۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینكه برای داوطلبان واجد شرایط گزینش كارنامه‌ ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از كدرشته ‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت سنجش در روز 17 مهر قابل دسترسی خواهد بود، اظهار داشت: تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفته ‌شدگان دوره‌ های دكتری « Ph.D » امكانپذیر نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌ نام الزامی است و ثبت ‌نام منحصراً در تاریخ ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک كامل صورت می ‌پذیرد.
توکلی با بیان اینكه ثبت ‌نام پذیرفته ‌شدگان آزمون دكتری امروز و فردا انجام می ‌شود، خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه سازمان سنجش، تكمیل ظرفیت و پذیرش دانشجو در كد رشته‌ های محل جدید، به همراه كارنامه نهایی داوطلبان در روز دوشنبه، هفدهم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می ‌گیرد.
وی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و همچنین داوطلبانی كه اسامی آنها در ردیف پذیرفته ‌شدگان نهایی نیست می توانند براساس این اطلاعیه نسبت به انتخاب رشته به ترتیب اولویت علاقه اقدام كنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نحوه اعتراض دانشجویان دکتری از نتیجه آزمون نیز گفت: با توجه به كنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است اما با این حال داوطلبان پس از دریافت كارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت درصورتی كه منحصراً درباره كدرشته ‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات كارنامه مذكور سوالی داشته باشند، می ‌توانند حداكثر تا 15 آبان منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام كنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اكیداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار