سریال کمدی دو قاسم خانی روایتگر زندگی واقعی آنها

خبرگزاری پانا: مهراب قاسم خانی در صفحه شخصی خود از احتمال ساخت کمدی ای از زندگی خود و برادرش پیمان خبر داده است.

کد مطلب: ۳۶۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، سریال کمدی دوبرادر پیمان و مهراب قاسم خانی می تواند پروژه بعدی این دو چهره هنری باشد که در قالب مجموعه ای جدید توسط آن ها ساخته و پرداخته شده و در ادامه فعالیت های آنان مخاطبان شان را با خود همراه کند.

مهراب قاسم خانی در صفحه شخصی خود در دنیای مجازی در متنی آورده است: «پیمان می گه میشه از دوران مجردیمون یه سریال کمدی آپارتمانی در بیاریم. راجع به دو تا برادر که خیلی باهم فرق دارن ولی خیل یباهم رفیقن. یکیشون درسخون باشه، اون یکی تنبل و به شدت درس نخون، یکی مودب و آروم باشه، اون یک یشر و خرابکار. دوستای یکی همشون سر به راه و بچه مثبت باشن، دوستای اون یکی ناجور و بی خیال. یکی زندگیش منطقی و آروم و بی هیجانه، اون یکی پر از ریسک و هیجان و خوش گذرون... به نظرم راست میگه. جای کار داره...»

از آنجایی که معمولا پروژه هایی که به دست این دو هنرمند کلید خورده است اغلب درلحظه و ساخته یک تصمیم غیرمنتظره بوده است می توان پیش بینی کرد این دیالوگ ردوبدل شده میان آن ها نیز می تواند سرآغاز کلید خوردن اثری تلویزیونی دیگر یا یک فیلم سینمایی با حال و هوای کارهای این دو برادر باشد. سریال کمدی ای که اینبار شخصیت های آن روایتگر شخصیت واقع و زندگی آن ها می شوند...
گفتنی است؛ یکی از موفق ترین کارهای مهراب، سریال« ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. و آخرین کار پخش شده از او سریال« پژمان» به کارگردانی سروش صحت است. این دو برادر سال 1388 فیلمنامه سن پطرزبورگ را برای بهروز افخمی نوشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار