نشست شورای معاونان شهرداری بندر بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا : جرای پروژه گذر غیر همسطح میدان آزادی، برون سپاری خدمات الکترونیک شهرسازی و فراخوان عمومی برای طرح و رنگ تاکسی‌های درون و برون شهری برخی از تصمیمات این نشست به شمار می‌رود .

کد مطلب: ۳۶۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این نشست که با حضور معاونان و برخی مدیران شهرداری بندر بوشهر برگزار شد، فعالیت‌ها و پروژه‌های فعلی و در دست برنامه ریزی شهرداری بندر بوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

از جمله مصوبات این نشست برون سپاری خدمات الکترونیکی معاونت شهرسازی به دفاتر پیشخوان دولت بود که مقرر گردید پس از بازدید و بررسی نحوه عمل برخی شهرداری‌های بزرگ کشور در این زمینه از جمله شیراز و اصفهان، شیوه نامه این برون سپاری تهیه و برای بررسی و تصویب به شورای معاونان ارائه گردد.
استقرار دبیرخانه و برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد در ساختمان شهرداری مرکزی جهت متمرکز شدن فعالیت‌های این کمیسیون از دیگر مصوبات این نشست بود.
شورای معاونان شهرداری بندر بوشهر مصوب کرد طی فراخوانی طرح و رنگ جدید تاکسی‌های درون شهری و برون شهری به مسابقه عمومی گذاشته شود و به طرح‌های برتر هدایای ویژه‌ای تعلق گیرد.
همچنین در این نشست مقرر شد برای اجرای پروژه گذر غیر همسطح میدان آزادی در محل این پروژه بنر و تابلو روز شمار اجرای پروژه نصب گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار