پرداخت مستمری به دانش آموزان شین آبادی به محض دریافت مشخصات

خبرگزاری پانا: معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به دستور وزیر رفاه مبنی بر پرداخت مسمتری به 26 دانش آموز شین آبادی گفت: از زمان ثبت مشخصات این دانش آموزان، پرداخت مستمری آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۳۶۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عباس اورنگ با اشاره به دستور اخیر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت از دانش آموزان شین آبادی اظهار داشت: بر اساس این دستور، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مکلف است با توجه به موافقت هیأت امنا نسبت به برقراری مستمری برای دانش‌آموزان به مبلغ ماهانه 6 میلیون ریال از تاریخ از ابتدای فروردین 94 اقدام کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات اجرای دستور وزیر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر فراهم شده است و به محض اینکه اطلاعات هویتی دانش آموزان در اختیار این صندوق قرار گیرد، مستمری آنها پرداخت خواهد شد.

اورنگ با اشاره به اینکه مستمری در نظر گرفته شده از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و کشاوررزان تحت عنوان مستمری از کار افتادگی به دانش آموزان پرداخت می‌شود، افزود: این مستمری هر سال بر اساس شرایط افزایش خواهد یافت.

معاون بیمه‌ای و امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همچنین به زمان پرداخت مستمری به دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و گفت: این مستمری تا پایان عمر به افراد اشاره شده پرداخت می‌شود.

وی با مکاتبه صندوق بیمه اجتماعی کشاروزان،روستائیان و عشایر با فرماندار و مسئولان روستای شین آباد جهت ارسال مدارک هویتی دانش آموزان اشاره داشت و به فارس گفت: امیدواریم هر چه زودتر این مدارک در اختیار صندوق قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار