رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد:

اجرای طرح نسخ الکترونیک در جهرم

خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: حدود 100 مرکز بهداشتی درمانی و 150 پزشکی در بخش های دولتی و خصوصی در اجرای طرح نسخ الکترونیک فعال خواهند بود.

کد مطلب: ۳۶۰۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر رحیم رئوفی در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح نسخ الکترونیک در جهرم گفت: با توجه به برنامه تحول سلامت در کشور در سامانه نسخ الکترونیک دفترچه کامل حذف می شود و تمامی اطلاعات پزشکان و بیماران اعم از دارویی، پاراکلینیک و آزمایش ها در این سامانه وجود دارد و مدیریت نسخ در اختیار پزشک قرار می گیرد.

وی افزود: در این طرح پزشک از داروهای مصرفی بیمار اطلاع دارد و به نوعی در تشخیص و مدیریت بیماری نقش سازنده ای می توان ایفا کرد.

دکتر رئوفی با اشاره زمان اجرای این طرح در جهرم تصریح کرد: شروع شدن طرح نسخ الکترونیک به تنهایی توسط وزارت بهداشت امکان پذیر نیست و همکاری سازمان های بیمه گر جهت شروع طرح الزامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به نحوه اجرای این طرح در این شهرستان بیان کرد: حدود 100 مرکز بهداشتی درمانی و 150 پزشکی در بخش های دولتی و خصوصی در اجرای طرح نسخ الکترونیک فعال خواهند بود.

دکتر رئوفی خاطرنشان کرد: ما در جهرم تمامی زیرساخت های اجرای طرح آماده کردیم و به محض ابلاغ وزارت بهداشت اجرایی می کنیم و بحمداله در مسیر آماده سازی زیرساخت های طرح نسخ الکترونیک در جهرم زحمات بسیاری کشیده شده و در بین شهرهای پایلوت ما از برنامه زمان بندی نیز جلوتر هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار