از انجمن نجوم شهرستان حمایت می کنیم

خبرگزاری پانا : فرماندار گناوه گفت : از انجمن نجوم شهرستان گناوه حمایت می کنیم .

کد مطلب: ۳۶۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهر به همراه مسئول انجمن نجوم آموزش و پرورش شهرستان گناوه با فرماندار گناوه دیدار و گفت و گو کردند .

در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد ، حسن باغبانی رئیس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهرضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این انجمن به فرماندار گناوه ، خواستار توجه ویژه مسئولین شهرستان به به این انجمن علمی - آموزشی شد . وی با بیان پاره ای از مشکلات و کمبود های این انجمن در خصوص تجهیزات گفت : دانش آموزان علاقمند و با استعدادی در شهرستان وجود دارد و لازم است که از آنها حمایت شود .

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان گناوه نیز ضمن تشکر از تلاش مسئولین و اعضای انجمن آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت : ما از تلاش و زحمات تمامی کسانی که در راه علم و دانش و نیز فعالیت های علمی برای دانش اموزان و جامعه تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنیم و تمام تلاش خود را برای حمایت و مساعدت به آنها خواهیم کرد .

یوسفی در ادامه افزود : انشاالله تلاش خواهیم کرد تا بودجه ای را برای تامین نیازهای این انجمن در نظر بگیریم .

همچنین رئیس اتحادیه انجمن های نجوم استان بوشهر و مسئول انجمن نجوم آموزش و پرورش شهرستان گناوه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه دیدار کردند .

اسکندر احمدی مدیر اموزش و پرورش شهرستان گناوه با تشکر از تلاشهای اعضای انجمن نجوم شهرستان گناوه گفت : کار کردن برای پیشرفت علم و فرهنگ ، کار در راه خداست و این کار یک جهاد فرهنگی است . احمدی با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت : در حال حاضر برنامه های زیادی از جمله برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته ایم که انجمن نجوم می تواند نقش موثری برای پرکردن اوقات فراغت دانش اموزان داشته باشد و ما همچون گذشته از این انجمن حمایت خواهیم کرد .

انجمن نجوم آموزش و پرورش شهرستان گناوه بیش از 50 نفر عضو دارد و با همکاری رصدخانه مرکزی استان و نیز رصد خانه دانشگاه پیام نور شهرستان ، فعالیت های نجومی خود را انجام می دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار