اجلاسیه عمومی بسیج شیروان برگزارشد

خبرگزاری پانا: اجلاسیه فوق العاده عمومی بسیج شیروان با موضوع گفتمان ولایت در مذاکرات هسته ای در سالن اجتماعات سپاه ناحیه شیروان برگزارگردید.

کد مطلب: ۳۵۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام والمسلمین علی منفردی در این اجلاسیه گفت:مردم هم دلی و هم زبان بودن با مقام معظم رهبری را درک می کنند.

وی با بیان به اینکه مردم اعتماد خود را از فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته ای اعلام نموده اند افزود:باید قضاوت های نهایی خودمان را برای اوایل تیرماه بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان اظهار داشت:به فرزندان انقلاب سفارش می کنیم که غیرت و عزت ملت شریف ایران را زیر پا له نکنند و فریب دشمن را نخورند.

منفردی دررابطه با حمله آل سعود به یمن و قلع و قمع گروه داعش نیز مطالبی را ارائه نمود.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز در این اجلاسیه با بیان تاریخچه مساله هسته ای ایران از سال 81 تا کنون و آرمان ها و آرزوها و نقش مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای مطالبی را به حاضرین ارائه نمود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر امیری با اشاره به این که عزت ما باید به جا بماند افزود:ان شاء الله بتوانیم همانند یک رزمنده 13 ساله زمان جنگ آماده حمایت از ولی فقیه زمان خود باشیم.

قرائت قرآن توسط رضا وقاری،پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و کلیپ با موضوع انرژی هسته ای،عرض خیرمقدم توسط عبدالرضا فرزانه،قرائت بیانیه اجلاسیه وامضای گزاره برگ مذاکرات هسته ای توسط حاضرین از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار